Konferansebidrag og publikasjoner
Her finner du oversikt over utdanningsfaglige konferansebidrag og publikasjoner av ansatte ved BFE. Hvis du ikke finner eget arbeid på listen send en mail til annfrid.sivertsen@uit.no så legger vi det inn for deg.
Konferansebidrag
Sandvoll R, Finstad BP, Sundset MA (2023) Students´ perspectives on learning when crossing contexts in a multi-disciplinary program with work-integrated learning. Konferansebidrag (Abstract og foredrag) på ISSOTL23 Context matters i Utrecht, Nederland 8-11.11.2023.
Berglund LI og Krause K. (2023) Studentproduserte filmer i laboratorieundervisning Konferansebidrag (se side 134-138) til MNT konferansen 17.03.2023
Sandvoll R, Finstad BP, Sundset MA, Lien IH, Sandvik M, Kristiansen S og Lindquister C (2023) Praksis som læringsform i ikke-profesjonsrettede utdanninger - hva vektlegger studentene som sentralt for egen læring? Abstract (se side 118) til MNT konferansen 16.03.2023.
Sivertsen A (2023) Læringsakademi - Kollegafellesskap for kulturendring. Poster. Abstract (se side 235) til MNT konferansen 16.03.2023.
Norli NQB, Sundset MA, Svensen C, Bjørndal CRP (2022) Flervalgsoppgaver som verktøy for læring og utvikling av tilbakemeldingskompetanse i fysiologiundervisning på bachelor nivå. Abstract og foredrag på UiTs Utdanningskvalitetskonferansen 07.12.2022.2
Svensen C, Sundset M (2022) Hvordan gi tilbakemelding underveis i undervisning slik at den fremmer læring? Foredrag på BFE Læringsakademiet, Seminar om eksamen og vurdering; 16.02.2022.
Artikler i tidsskift med fagfellevurdering
Sundset MA, Norli NQB, Bjørndal CRP, Svensen C (2024) Formative feedback through digital MCQs: Students´ perceived learning in a bachelor-level physiology course. Nordic Journal of STEM Education DOI: 10.5324/njsteme.v8i2.5600
Sundset MA, Sandvoll R (2022) Academic development through a collective approach – introducing peer observation of teaching in a multidisciplinary faculty. Nordic Journal of STEM Education DOI: 10.5324/njsteme.v6i1.4260