Jens Breivik,
Kristine Ludvigsen,
Ingjald Pilskog,
Elisabeth Grov Beisland,
Alexander Selvikvåg Lundervold
:
Er universitetspedagogiske kurs relevante? Erfaringer fra et kurs om diskusjon som læringsaktivitet
Cappelen Damm Akademisk 2024
DOI
Jens Breivik
:
Argumentative patterns in students’ online discussions in an introductory philosophy course. Micro- and macrostructures of argumentation as analytic tools
Nordic Journal of Digital Literacy 2020
ARKIV /
DOI
Kristine Ludvigsen,
Rune Johan Krumsvik,
Jens Breivik
:
Behind the scenes: Unpacking student discussion and critical reflection in lectures
British Journal of Educational Technology (BJET) 2020
ARKIV /
DOI
Mariann Solberg,
Jens Breivik
:
Digitale verktøy og læring i høyere utdanning
Cappelen Damm Akademisk 2016
Jens Breivik
:
Critical Thinking in Online Educational Discussions Measured as Progress through Inquiry Phases: A Discussion of the Cognitive Presence Construct in the Community of Inquiry Framework
Mariann Solberg,
Jens Breivik
:
Kritisk tenkning
2018
Anne Eriksen,
Pål anders Opdal,
Jens Breivik
:
Fra undervisning til læring i et kurs i universitetspedagogikk for stipendiater.
2016
Øystein Lund,
Trine Fossland,
Jens Breivik
:
Utvikling av mod, ul 3 uDig: Nettbaserte diskusjoner og webmøter i undervisning
2015
Jens Breivik
:
Hvor digital er høyere utdanning?
Forskerforum 2012
Jens Breivik,
Håvard Løkke
:
Filosofi i skolen - en kunnskapsoversikt
Kristin Emilie W Bjørndal,
Jens Breivik
:
Fra filosofiens abstraksjoner til lek og dialog.
2006