Bilde av Hembre, Oda Julie
Photo: Torje Jenssen
Bilde av Hembre, Oda Julie
Oahpaheaddjeoah. ja pedagog. ohe010@post.uit.no +4777660455 Tromsø

Oda Julie Hembre



  • Oda Julie Hembre, Line Lundvoll Warth :
    Assembling iPads and Mobility in Two Classroom Settings
    Technology, Knowledge and Learning 2019 ARKIV / DOI
  • Oda Julie Hembre :
    Exploring iPad Integration in Primary Schools: The Interaction of Policy-Initiated Reforms, Availability Assemblages, and Non-Digital Materials
    Journal of Research on Technology in Education 2019 DOI
  • Odd Rune Stalheim, Oda Julie Hembre :
    Hvordan «leke» seg til profesjonsfaglig digital kompetanse (PfDK)
    2023
  • Oda Julie Hembre :
    Associations and breakdowns in technology-rich classrooms and the facilitation of student engagement
    2023
  • Odd Rune Stalheim, Oda Julie Hembre, Øystein Olav Skaar, Eloisa Michaelsen :
    DigitalInnSights- To play or not to play?
    2023
  • Heidi Marian Haraldsen, Oda Julie Hembre :
    Læringsavatar- Et prosjekt som skal utforske og utvikle digital didaktikk på praktisk-estetiske fag sine premisser
    2023
  • Sigrun Sønsthagen, Oda Julie Hembre :
    Podkast som studentaktiv læringsaktivitet - hva sier studentene?
    2022
  • Sigrun Sønsthagen, Oda Julie Hembre :
    Podcast production as a student-active learning activity in teacher education
    2022
  • Oda Julie Hembre :
    Innføring og bruk av iPad i grunnskolen. Sosiomaterielle sammenvevinger av teknologi, skole og lærerprofesjon
    UiT Norges arktiske universitet 2021 FULLTEKST
  • Oda Julie Hembre :
    A CALL FOR NEW PERSPECTIVES: ACTOR-NETWORK THEORY AS A FOUNDATION FOR UNDERSTANDING PROFESSIONAL DIGITAL COMPETENCE
    2016
  • Oda Julie Hembre :
    Technology and teaching in synergy or conflict? A study of pre-service teachers' development of professional digital competence in a Norwegian teacher education
    2016
  • Gert J.J. Biesta, Vibeke Øie, Oda Julie Hembre, Anne-Mette Bjøru, Inger Lise Johannessen, Evelyn Eriksen :
    Pedagogikk og lærerutdanning i dag og i morgen. A future-oriented perspective on Pedagogic as a discipline and on Teacher Education – focusing on both Research and Education - What is Education’s significance? Organisering fagdag og dialogseminar.
    2016

  • The 50 latest publications is shown on this page. See all publications in Cristin here →