Gå til hovedinnhold
Oza
Fállu
Studier
Forskning
Universitetsbiblioteket
Universitetsmuseet
Om UiT
Kontakt oss
For arbeids- og næringsliv
Internasjonalt samarbeid
For media
For skoler
For studenter
For ansatte
English website
For studenter:
Min side
(e-post, timeplan, StudentWeb)
Si ifra!
Canvas
Oppgaveskriving
Eksamen
Lover og forskrifter
Kvalitetssystem for utdanning
TOPdesk serviceportal
IT-brukerstøtte / Orakelet
Studentparlamentet
Individuell tilrettelegging
HMS / HR-portalen
Arrangementer (Tavla)
Beredskap og sikkerhet
For ansatte
Si ifra!
Intranett
TOPdesk serviceportal
Velkommen som ansatt
Personalhåndbok
Arbeidsstøtte for økonomi og innkjøp
Arbeidsstøtte for utdanning
Arbeidsstøtte for personalområdet
Rekruttering av ansatte
HMS-håndbok
Canvas
Kvalitetssystem for utdanning
Parkering
Møter og referater
IT brukerstøtte / Orakelet
Interne kurs
E-post
Unit startpage
Employees
Bente Norbye
Sykepleie Bsc i Tromsø
bente.norbye@uit.no
+4777625154
95122383
Tromsø
Bente Norbye
About
Research and teaching
Error rendering component
Research and teaching
Member of research group
Forskningsgruppen for helsefaglig profesjonsutdanning
Research group for Health Professional Education
Member of project
Arktisk samprax
Veiledning av studenter i praksisstudier på intensivavdeling
Arctic Samprax - The Bachelor Program in Nursing explores new models of clinical placements
UArctic Northern Nursing Education Network
Including the patient in interprofessional learning and collaboration
Towards interprofessional patient care: Health profession students exploring interprofessional collaboration in group meetings in joint clinical placement
Practice architectures in interprofessional health professions education
Arktisk samprax - sykepleierutdanningen utforsker nye samarbeidsformer
Inkludering av pasienten i tverrprofesjonell samarbeidslæring
Tverrprofesjonell samarbeidslæring i helsefaglig praksis
Interprofessional simulation for undergraduate health professions students: a study with special attention on learning from the patient perspective.
Tverrprofesjonell simulering for studenter i helseprofesjonsutdanning: en studie med fokus på læring fra pasientperspektivet