Astrid Unhjem
Astrid Unhjem,
Mirjam Harkestad Olsen
:
Tidlig innsats og begynneropplæring
Cappelen Damm Akademisk 2021
Astrid Unhjem,
Rolf Bjarne Fasting,
Mirjam Harkestad Olsen
:
Tidlig innsats - et pedagogisk spenningsfelt
Cappelen Damm Akademisk 2021
Astrid Unhjem,
Eli Moksnes Furu
:
Studentsentrert undervisning i lærerutdanning. "Når alle er engasjert og har lest, blir det fort en spennende diskusjon"
Cappelen Damm Akademisk 2020 DOI
Astrid Unhjem,
Ingrid Frenning
:
Det største klasserommet er alltid ledig - erfaringsbasert læring i skolens uterom
Universitetsforlaget 2019
Astrid Unhjem,
Kenneth Eklund,
Trude Nergård-Nilssen
:
Early markers of language delay in children with and without family risk for dyslexia
Astrid Unhjem,
Kenneth Eklund,
Trude Nergård-Nilssen
:
Early communicative gestures and play as predictors of language development in children born with and without family risk for dyslexia
Scandinavian Journal of Psychology 2014 DOI
Astrid Unhjem,
Kari-Anne Sæther,
Siv Anita Bjørkli
:
Desentralisert kompetanseheving i begynneropplæring
2022
Eli Moksnes Furu,
Astrid Unhjem
:
Dialogbaserte arbeidsmåter i lærerutdanningen
2018
Audhild Nedberg,
Astrid Unhjem
:
Å skrive seg til lesing, resultater og utfordringer
2017
Astrid Unhjem,
Audhild Nedberg
:
STL+ Å skrive seg til lesing på pc med talestøtte
2017
Audhild Nedberg,
Astrid Unhjem
:
Å skrive seg til lesing på pc med talestøtte - erfaringer fra et utviklingsprosjekt
2017
Astrid Unhjem,
Trude Nergård-Nilssen
:
Tidlig språkutvikling hos barn med familiær risiko for dysleksi
2016
Audhild Nedberg,
Kari-Anne Sæther,
Astrid Unhjem
:
Modellert leseøkt - hva lærer studentene?
2015
Vivian D. Nilsen,
Karin Rørnes,
Astrid Unhjem,
Audhild Nedberg
:
TILT Tidlig innsats - økt lærertetthet.
2015
Astrid Unhjem
:
Play, gestures and language development; a longitudinal study of children With and without familial risk of dyslexia
2012
The 50 latest publications is shown on this page. See all publications in Cristin here →