Ida Katrine Riksaasen Hatlevik,
Tone Malmstedt Eriksen,
Tove Seiness Hunskaar,
Annfrid Rosøy Steele,
Astrid Unhjem,
Gørill Warvik Vedeler
:
Transformative partnerships with university schools
Ove Gunnar Drageset,
Kari-Anne Sæther,
Yngve Antonsen,
Annfrid Rosøy Steele,
Siw Turid Killengreen,
Astrid Unhjem
:
Using Research and Development to establish coherence in teacher education
Tove Leming,
Annfrid Rosøy Steele
:
Transformative prosesser gjennom praksis i utlandet - utenlandspraksis som "fjelltur og forstørrelsesglass"
Universitetsforlaget 2022
DOI
Annfrid Rosøy Steele,
Tove Leming
:
Exploring student teachers’ development of intercultural understanding in teacher education practic
Journal of Peace Education 2022
ARKIV /
DOI
Annfrid Rosøy Steele
:
ALAR som tilnærming for å skape økt forståelse hos deltakere for forskning og for forståelse for FOU i skole og lærerutdanning
Cappelen Damm Akademisk 2020
ARKIV /
DOI
Annfrid Rosøy Steele
:
Student Teachers’ Conception of Research-based Knowledge and Experience of Coherence in a new Teacher Education Program
Action Researcher in Education 2018
Annfrid Rosøy Steele
:
An alternative collaborative supervision practice between university-based teachers and school-based teachers
Issues in educational research 2017
ARKIV
Annfrid Rosøy Steele,
Anne Grete Danielsen
:
Action Learning in Tripartite Teacher- Student Partnership: Dialog Seminar, a Tool for Integration of Research and Development in Teacher Education
Fagbokforlaget 2014
Tiia Helena Grøn,
Anne Eriksen,
Tove Leming,
Annfrid Rosøy Steele,
Brynjulv Grønvik
:
Lærerutdanning i nye kulturelle kontekster.Å skape film med studenter for studenter.
2024
Annfrid Rosøy Steele,
Tove Leming
:
Exploring student teachers development of intercultural understanding in teacher education practice
2022
Annfrid Rosøy Steele
:
Trepartsamarbeid om veiledning i lærerutdanning
2021
Tove Leming,
Anne Eriksen,
Annfrid Rosøy Steele,
Brynjulv Grønvik
:
Hvordan skape nye former for internasjonalt samarbeid?
2020
Annfrid Rosøy Steele,
Tove Leming,
Brynjulv Grønvik
:
Multilingualism,Multiculturalism and the Language of Power
2019
Annfrid Rosøy Steele,
Tove Leming,
Brynjulv Grønvik
:
Democracy, citizenship and participation - Do we share the the understanding of these key concepts in a sustainable partnership?
2019
Annfrid Rosøy Steele,
Anne G. Danielsen
:
Forskning i lærerutdanning - Vi må snakke samme språk.
Veiledningssamarbeid mellom praksislærer, universitetslærer og studenter
UiT Norges arktiske universitet 2018
Tove Leming,
Annfrid Rosøy Steele
:
Global and Intercultural competence through practicum in the south
2018
Annfrid Rosøy Steele
:
Action Research on Students' Action Learning: An Alternative Collaborative Supervision Practice Between University-Based Teacher and School-Based Teacher
2015
Annfrid Rosøy Steele
:
Eksempler på studenters aksjonslæringsprosjekter i lærerutdanningen 1-7 av Christina Simonsen, Laila Steinsvik, Lise Hoven, Håvard W. Nilsen, Håvard S. Rushfeldt og Annfrid Rosøy Steele.
2015
Annfrid Rosøy Steele
:
Partnerskap mellom universitetslærer og praksislærer - Et aksjonsforskningsprosjekt hvor fokuset er på aksjonslæring som strategi for utvikling av felles språk om FoU mellom universitet og skole
2015
Annfrid Rosøy Steele
:
Action Research on Students' Action Learning:An Alternative Supervision Practice between University-Based Teacher and School-Based Teacher in a Third Space Philosophy
2015
Annfrid Rosøy Steele,
Gisken Marianne Meløe
:
Aksjonslæring for studenter og skole i arbeidet med bacheloroppgaven
2014
Annfrid Rosøy Steele
:
Teacher Education in Transformation: Collaboration in a research & development based teacher education
2014
Annfrid Rosøy Steele
:
Teacher Education in Transformation: Collaboration in a Research and Development based Teacher Education
2014
Annfrid Rosøy Steele
:
Teacher Education In Transformation
2013
Annfrid Rosøy Steele
:
En forskningsbasert lærerutdanning?
Utdanningsnytt.no 2013
Annfrid Rosøy Steele
:
Challenges and opportunities for R&D as an integrated part of the new Teacher Education Program at the University of Tromsø