Få orden på notatene dine! Smartere notater i OneNote

OneNote er et kraftig verktøy for å holde orden på alt relatert til arbeidet ditt: notater fra møter ogforelesning, forberedelse til rapporter og arbeidskrav, konseptskisser, med mer. Ta smartere notater med OneNote!

Kurset er anbefalt til alle studenter. Ansatte vil også få mye nytte av å delta.

Webinaret vil foregå i Zoom. Klikk her for å koble opp til Zoom-møtet. Vennligst logg på møtet senest 5 minutter før planlagt starttidspunkt.

OneNote er et alt i ett programvare. Samle alt av relevant dokumentasjon, bilder, henvisninger, tegninger, filer, mm i én notatblokk. Bruk tags til å enklere finne frem til viktige punkter og oppgaver. Søk i notatene dine og hold dem organisert som du aldri kunne gjort i en papirblokk. Lagre din OneNote i Office 365 for å få tilgang uansett hvor du er og hvilken enhet du bruker. Koble OneNote til Skype for Business møter for enklere tilgang til referater.

Ta med en venn og kom på verdens beste OneNote kurs!

When: 22.09.20 kl 12.15–14.00
Where: Zoom